LOGO CUP

L’escola d’estiu de la CUP, un espai de trobada i construcció política

L’Escoleta neix del convenciment que els infants són un agent protagonista i necessari per a la transformació social, és per això, que es proposa generar un espai de joc i aprenentatge per als infants on puguin prendre consciència, debatre temàtiques i construir coneixement. Per començar, creiem que és important prendre consciència de qui som, què fem i com ens relacionem per tal d’entendre la construcció col·lectiva de les identitats. Tot seguit, volem conèixer el món on vivim i responsabilitzar-nos de les nostres petjades. I, finalment, prendre partit en la construcció col·lectiva de l’espai que ens envolta.
Accepto els termes i condicions

Informació bàsica sobre Protecció de dades

Responsable: CANDIDATURA UNITAT POPULAR (CUP)
Finalitat: Atendre la seva sol·licitud.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Destinataris: No es cediran dades a tercers, llevat obligació legal.
Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, indicats a la informació addicional, que pot exercir dirigint-se al responsable del tractament.
Procedència: Del mateix interessat.
Informació addicional: Pot consultar informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la següent url.

Si tens algun problema amb la inscripció, escriu-nos un correu a [email protected]